Projektiranje cestne in spremljajoče infrastrukture.

več...

Vodenje in revidiranje infrastrukturnih projektov.

več...

Svetovalne storitve s področja prometa in cestogradnje.

več...

Kakovost

Trenutno smo v fazi uvajanja in certifikacije sistema vodenja kakovosti po standardu ISO 9001:2008

Kakovost

Ker se v družbi zavedamo pomembnosti kakovostnega poslovanja, uvajamo sistem vodenja kakovosti po standardu ISO 9001:2008.

Standard ISO 9001:2008 je procesno naravnan in od nas v vsakem trenutku in na vseh področjih zahteva, da nenehno izboljšujemo izvajanje procesov dejavnosti, da upoštevamo zahteve in pričakovanja naših odjemalcev, da ustrezno komuniciramo z javnostjo, da zagotovimo motivacijo in stimulacijo zaposlenih in da stalno izboljšujemo ugled družbe.

Standard ISO 9001:2008 temelji na osmih načelih vodenja kakovosti, ki so bistvena za dobro poslovno prakso:

  • Osredotočenost na odjemalce: organizacije so odvisne od svojih odjemalcev, zato morajo dejavnosti oblikovati tako, da čim bolje zadovoljujejo potrebe trga
  • Vodenje: je potrebno za zagotavljanje enotnega cilja in smeri
  • Vključevanje ljudi: je potrebno za vzpostavljanje okolja, v katerem se ljudje docela vključijo v doseganje ciljev organizacije
  • Procesni pristop: da bi dosegli organizacijske cilje, je treba vire in dejavnosti voditi kot procese, ob razumevanju, kako rezultati enega procesa (outputs) vplivajo na oblikovanje drugega (inputs)
  • Sistemski pristop k vodenju: uspešnost in učinkovitost organizacije sta odvisni od sistematičnega pristopa k delovnim opravilom
  • Nenehno izboljševanje: vključitev le-tega kot dela vsakdanje prakse je ključni cilj za organizacijo
  • Odločanje na podlagi dejstev: učinkovite odločitve temeljijo na logični in intuitivni analizi podatkov in konkretnih informacij
  • Vzajemno koristni odnosi z dobavitelji: taki odnosi povečujejo zmožnost ustvarjanja dodane vrednosti